loading...
download
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 80 شنبه 16 دی 1391 نظرات (0)


جنگ های صلیبی سفری به سرزمین های دوردست عربستان می باشد.گرافیک بازی استراتژیک دژ محکم جنگ های صلیبی و سبک گیم پلی خاص این بازی که میتوانست جرقه ای برای شرکت های دیگر برای تولید بازی های استراتژیک باشد. در Stronghold Crusader شما باید قلعه ها، دژ های محکم و سنگر های سرسخت خود را بسازید و تا میتوانید از نیروهای انسانی بهره ببرید و لوازم اولیه جنگ را بدست آورید، سربازی ها فدایی، رزمجو و ... بسازید و به دشمن حمله کنید و یا از قلعه خود دفاع کنید.نیروهای شما دارای سبک و آرایش خاصی برای مبارزه هستند. پیروزی در این بازی کامپیوتری بستگی به هوش و نوع عملکرد شما در روند بازی دارد. سایت دانلود رایگان آخرین نسخه از بازی جنگ های صلیبی که Stronghold Crusader HD نام دارد را برای شما به اشتراک گذاشته است. این بازی بصورت HD بوده و گرافیک بازی در مقایسه به نسخه های دیگر بالاتر است، تمامی سنگر ها، میدان های جنگ، ابزارهای جنگی بصورت HD می باشند و میتواند نظر شما را بخودش جلب کند.


   دانلود فايل 

حجم فایل: 868 مگابایت 

admin بازدید : 58 شنبه 16 دی 1391 نظرات (0)



بازی Bad Piggies تقریبا شبیه Angry Birds است با این تفاوت که نوع بازی کاملا تغییر کرده و در این بازی شما دارای وسیله هایی برای حرکت دادن خوک ها هستید و باید با فکر درست طوری بچینید که خوک ها بتوانند حرکت کنند تا موانع را منفجر و تمامی امتیاز ها را کسب کنید !وسیله پرتاب میتواند یک گاری,یک لاستیک,یک اتوموبیل یا حتی هواپیما باشد که خود بر هیجان بازی بسیار افزوده و مطمئنا در سری های دیگر بازی این روش به کار خواهد رفت! شما در کل با یک بازی پرندگان خشمگین دگرگون شده رو برو هستید!

 

ویژگی های بازی Bad Piggies :

-     دارای ۶۰ مرحله متفاوت و جالب
-     دارای ۳۰ پازل متفاوت در بازی
-     ۳۳ وسیله برای متفاوت برای حرکت دادن خوک ها ! پرواز کردن ، شنا کردن ،
-     مراحل با پس زمینه های بسیار زیبا
-     دارای مراحل مخفی اضافی
-     گرافیک بالا و جلوه های زیبای صوتی
-     قابلیت اجرا بر روی تمامی ویندوز ها از جمله ویندوز ۷
و …

 


   دانلود فايل  

حجم فایل: 33.8 مگابایت 

admin بازدید : 80 شنبه 16 دی 1391 نظرات (0)


نرم افزار Microsoft FrontPage ( فرانت پیج ) مخصوص طراحی و ساخت صفحات وب بوده است که در چند نسخه ی آخر این محصول به صورت نرم افزار جداگانه همراه با بسته ی آفیس عرضه می شده است. ولی با عرضه ی نسخه ی نهایی آفیس 2007 ، علاقمندان به این نرم افزار کاربردی محبوب مطلع شدند که دیگر پروژه ی ساخت این محصول قدرتمند کمپانی مایکروسافت به پایان رسیده است و دیگر نسخه ی جدیدی از آن عرضه نخواهد شد. مایکروسافت با این امر سعی در معرفی محصول جدید خود برای طراحی قدرتمند و حرفه ای صفحات وب نموده است که با نام Microsoft Expression Web عرضه و منتشر شده تا طراحان وب از آن پس بتوانند از این نرم افزار استفاده نمایند.
Microsoft Expression Web که نرم افزار اصلی و بزرگ پکیج Microsoft Expression Studio 4 است نرم افزاری حرفه ای برای طراحی وب سایتهای مدرن و استاندارد با برترین کیفیت موجود و با پشتیبانی تمامی امکانات مورد نیاز یک طراح و سازگاری کامل با تمامی زبانهای XML, ASP.NET و XHTML. است.طراحی های CSS بسیار زیبا، ارائه ی صفحات XML و ... بسیار قدرتمند و غنی، پشتیبانی خوب از فن آوری قدرتمند سرور ASP.Net، مدیریت هرچه بهتر محیط نرم افزار و وظایف و ساخت صفحات کاملا استاندارد و بهینه سازی شده برای نمایش در صفحات مختلف مرورگرهای های گوناگون وب از ویژگی های خوب این نرم افزار است.


   دانلود فايل  

حجم فایل: 98.7 مگابایت 


 

admin بازدید : 62 شنبه 16 دی 1391 نظرات (0)



برای این پست پاتوق یو مجموعه ای فوق العاده از ۱۸۲ والپیپر تماشایی و با کیفیت با موضوعات مختلف برایتان آماده کرده ایم . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند.امیدواریم با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان تصویر زمینه لذت ببرید.



دانلود فايل  

حجم فایل: 178 مگابایت 

admin بازدید : 53 شنبه 16 دی 1391 نظرات (0)

      

نرم افزار Absolute Audio Converter  امکان تبدیل فایل های صوتی را با کیفیت و سرعت بالا برای شما فراهم می کند. توسط آن می توانید فایل های رسانه ای را به فرمت های صوتی محبوب مانند MP3, WMA, WAV, AAC, FLAC, OGG, APE, AC3, AIFF, MP2, M4A, CDA, VOX, RA, RAM, TTA, etc تبدیل کنید.رابط کاربری ساده و ابتکاری Mepmedia Absolute Audio Converter طوری طراحی شده که نهایت سهولت در هنگام استفاده از نرم افزار را برای شما به ارمغان می آورد.یکی از ویژگی های منحصر به فرد این نرم افزار، امکان استخراج فایل صوتی از فرمت های ویدیویی است .

        

    download
     
    حجم فایل: 5.5 مگابایت 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما چه فیلم هایی مخاطب بیشتری دارند؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 4
  • بازدید سال : 56
  • بازدید کلی : 11,527
  • کدهای اختصاصی

    جاوا اسكریپت